Pagina's

vrijdag 21 november 2008

Cat de mult ajuta SEO in marketing on-line

Multe companii au realizat un website si au asteptat vizitatorii/clentii sa soseasca.
Dar nu s-a intamplat asa. De ce ?

Raspunsul este urmatorul: deoarece un site chiar si dupa ce este publicat online este la inceput izolat si nu va atrage vizitatori daca nu este facut cunoscut.

"A face un site cunoscut" este o munca de creativitate si nu trebuie sa ne limitam la schimbul de link-uri fie ele text sau imagini (bannere).

Optimizarea presupune toata aceasta munca creativa (facuta corect) pentru motoarele de cautare si s-a dovedit a fi cea mai eficienta metoda de a atrage clientii (si ne referim la clienti nu la vizitatori) de pe internet.

Un motor de cautare, poate fi vazut ca o piata deschisa unde o persoana cauta un serviciu sau produs. Ca pe orice piata, a fi cat mai in fata/implicit cat mai cunoscut, este esential.

Bineinteles ca odata ce vizitatorul ajunge pe site este important modul in care sunt prezentate serviciile si produsele.

Raspunsul cel mai simplu este ca, printre altele, trebuie sa indeplinesti mai multe cerinte decat site-urile existente pentru a fi clasat mai sus decat cele ce se afla deja acolo. Una dintre cerinte este ca de site-ul dvs. sa se lege cat mai multe alte site-uri. Inscrierea site-ului dvs. pe lista FFA mareste aceasta cifra. Un FFA inseamna un site "Gratis pentru toti" ("Free For All"). Este locul unde site-ul dvs. este plasat in fruntea unei liste de legaturi si ultima persoana va fi eliminata. Urmatoarea persoana ajunge in varf si dvs. coborati pana cand sunteti eliminat. De la FFA companiile care fac spamming va obtin numele si va trimit toate acele mailuri pline de reclame atunci cand va inscrieti site-ul la un motor de cautare.
Noi includem si un serviciu de blocare a acestor mail-uri. Toti dispuneti de adresa de email: submissions@numelefimei.ro . Folosind aceasta adresa, toate reclamele vor fi trimise in acest cont, asa ca nu trebuie sa va incurcati de ele in fiecare zi pentru a vedea comenzile reale.
Daca sunteti bine trecut pe o lista dintr-o categorie potrivita si nu primiti vizitatori, descrierea dvs. trebuie reformulata. Clasarea intr-o pozitie inalta inseamna ca va vede o multime de oameni, dar ceea ce aveti de spus nu-i atrage.

Daca sunteti bine listati in categoria potrivita si aveti un numar mare de vizitatori, dar nu faceti vanzare, de vina sunt prezentarea si preturile produselor dvs. Puneti-va in locul unui director de magazin ce vede vreo 200 de oameni sau mai multi intrand in magazin in fiecare saptamana fara sa cumpere nimic! Ce ati face? Cel mai obisnuit lucru este sa se aduca obiectele mai in fata. Faceti-va magazinul mai interesant si asezati semne mai mari si mai bune pe produse. Diferenta aici este data de creativitate. Nu trebuie SA NU faci nimic ! Faceti schimbari !

Daca v-ati inscris site-ul si ati facut totul cum trebuie, daca sunteti la categoria potrivita si nu ati fost listati dupa 6 saptamani, trebuie sa va reinscrieti coform parametrilor de reinscriere ai fiecarui motor de cautare.

Retineti ca toate motoarele de cautare, in afara de unul sau doua, va vor elimina daca nu aveti trafic. Este spre binele lor sa faca astfel. Le face mai atragatoare pentru cei care le folosesc pentru cautare. Trebuie sa va verificati clasarea pentru a vedea daca ati fost eliminati si sa va reinscrieti daca e nevoie. Unele "servicii" va reinscriu automat site-ul in fiecare saptamana sau luna. Motoarelor nu le prea place acest lucru. Va vor elimina site-ul daca faceti asta. Nu va inscrieti niciodata la un motor de cautare daca sunteti deja inscris si nu va inscrieti niciodata mai des decat va permit ele.

Inregistrarea domeniului se face pe numele clientului, acesta fiind detinatorul de drept al domeniului.

Verificati pe site-ul nostru daca numele domeniul dorit este liber, comandati online si veti avea domeniul activat in termen de 24h de la confirmarea platii.

A intui" nu este o metoda deloc sigura, fapt pentru care InnoMarketing foloseste numai metode reale, sigure (prin teste si statistici) pentru a determina volumul de cautari din domeniile potrivite pentru site.
Sunt cazuri in care eforturile magazinului online nu sunt sustinute de acel SEO BASIC care iti asigura o indexare si o crestere naturala.

Traficul venit din Google este extrem de bun pentru un magazin online iar o strategie de optimizare (SEO) in timp duce la rezultate excelente.

Din punctul meu de vedere partea de optimizare trebuie sa inceapa inainte de lansarea site-ului (in faza de proiectare) pentru a putea construi in primul rand o arhitectura puternica. Pana la construirea de link-uri e nevoie de titluri puse corect, de intern linking si arhitectura, de formatarea textului in pagina etc

Pentru un magazin online (indiferent daca se afla la inceput de drum sau nu) recomand cu toata convingerea Google Adwords. E o unealta exceptionala pentru a aduce trafic targetat si ieftin pe site.

Din punctul meu de vedere o strategie corecta de optimizare si promovare prin AdWords e tot ceea ce are nevoie un magazin online pentru a reusi (cel putin pentru inceput). Me refer aici decat la partea de optimizare/promovare (trafic) - e clar ca un magazin online pentru a fi eficient are nevoie si de multe alte lucruri.